תיעוד: אופנוע חירום הושק לזכרו של יואל סוויסה

נדב דוד No Comments on תיעוד: אופנוע חירום הושק לזכרו של יואל סוויסה

זק"א: אופנוע חירום הושק היום לעילוי נשמתו של מתנדב זק"א הרב יואל סוויסה ז"ל ביום השלושים לפטירתו הטראגית

צילום: דוברות זק"א
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בטקס מרגש ומיוחד במעמד הרב ראובן קמיל רב המשטרה במחוז דרום, מר אריאל ללוש סגן ראש העיר דימונה, מנכ"ל זק"א מר דובי ויסנשטרן, משפחת סוויסה ומתנדבי זק"א דימונה נחנך היום [חמישי] אופנוע חירום של ארגון זק"א לעילוי נשמתו של המתנדב היקר צוות דימונה , הרב יואל סוויסה ז"ל שנספה בתאונה קשה לפני שלושים יום.

עוד במהלך ימי השבעה הוחלט בהנהלת זק"א ובאגף המבצעים לחנוך אופנוע חירום חדש שישמש הן להצלת חיים והן לחסד של אמת לעילוי נשמתו של המתנדב יואל סוויסה ז"ל.

רב מחוז דרום במשטרה הרב ראובן קמיל ציין את החסד של יואל בכל רמ"ח אבריו לכל אחד בכל שעות היום. הרב ביקש לשבח ולהודות למתנדבי זק"א שבכל ארוע מסייעים רבות ועובדים בשיתוף פעולה עם המשטרה על הצד הטוב ביותר .

מנכ"ל זק"א דובי ויסנשטרן, אמר: "על שלושה דברים העולם עומד על התורה, על העבודה ועל גמילות חסדים. ביואל היו את שלושת הדברים יחד. גמילות החסד שלו לא רק עם החיים אלא גם עם המתים היתה לשם דבר. מאז הארוע הטראגי אנחנו לא מפסיקים לחשוב על יואל ז"ל, קולו נדם ברגע ממערכת הקשר שהיינו רגילים לשמוע אותו בכל יציאה למקרה של הצלחת חיים וחסד של אמת. חסדיו הגדולים ילוו את כולנו לעד , ושיהא מליץ יושר על כל המשפחה."

צילום: דוברות זק"א

בנוסף נאמו סגן ראה"ע דימונה מר אריאל ללוש, ראש צוות דימונה יעקב יפרח, ובשם המשפחה דיבר הגיס כולם עמדו סביב החסד של יואל שהכל נעשה בצנעא ובשקט למען כולם.

ראש אגף המבצעים בזק"א חיים וינגרטן, אמר: "האופנוע שנחנך היום לעילוי נשמתו של מתנדב זק"א יואל סוויסה ז"ל, ישמש הן להצלת חיים והן לפעולות חסד של אמת. כל הפעולות יהיו לזכותו של יואל. אני מתפלל שהאופנוע ישמש רק ללידות"



0 תגובות